Kérdések és válaszok

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

Ha Ön olyan terméket rendel, ami van raktáron, 3 munkanapon belül kiszállítjuk Önnek, a fizetés megtörténte után. A megrendelés feldolgozása után értesítjük minden vásárlónkat arról, hogy a rendelt termék van-e raktáron és mikor várhatja a kiszállítást.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás értékhatártól függetlenül, az egész ország területén a GLS Futárszolgálat végzi. A termék árán kívül csak a következő esetben kell Önnek egyéb díjat fizetnie.

A szállítási költség a vásárlás összegétől függ:

5000 Ft-ig a szállítási költség: 1500 Ft
16000 Ft-ig a szállítási költség: 990 Ft
16000 Ft felett a szállítás ingyenes

Magyarországon kívüli szállítás díjával kapcsolatban kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@perro.hu email címen.

Nem jó a termék, amit vásároltam, kicserélik?

Használt vagy sérült terméket nem tudunk sajnos cserélni. Viszont ha a rendelt termék színe élőben mégsem nyeri el tetszését, vagy az ajándékba vásárolt termék átadásakor kiderül, hogy az ismerőse mégse azt a méretet szeretné, mint amit Ön kiválasztott, 14 napon belül a nem használt, és nem sérült terméket kicseréljük más színűre, nagyobbra vagy kisebbre. Vagy ilyen esetben, ha visszajuttatja hozzánk számlával együtt a sértetlen terméket, a teljes vételárat visszafizetjük Önnek.

Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre?

Utánvét
Banki Átutalás
PayU (hamarosan)

Milyen gyártmányúak az Önök által forgalmazott termékek?

A termékek egy neves ausztriai gyártó kollekciója. A PERRO családi vállalkozást 1995-ben alapították Salzburgban. Természetes, egészséges és magas minőségű táplálékot állítanak elő mind kutyák mind macskák részére, törekedve az optimális fehérje és zsírtartalom felhasználására.

Ha webáruházunkkal, termékválasztékunkkal kapcsolatban egyéb kérdése, javaslata van, írjon nekünk az info@perro.hu email címre.

Változik a termékkínálat az áruházban?

Termékpalettánk folyamatosan bővül, valamint a legújabb fejlesztések révén folyamatosan megújul.

A vásárlás regisztrációt igényel?

Igen. A vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött. Ezzel a regisztrációval nem csak áruházunkhoz fér hozzá, de további lehetőségei is nyílnak, például részt vehet rendszeres játékainkon is.