Barion Pixel
16.000 ft felett ingyenes szállítás
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYAKORI KÉRDÉSEK – TECHNIKAI

- 2022. 04. 07. 15:49:05
GYAKORI KÉRDÉSEK – TECHNIKAI

Az alábbiakban összeszedtük azokat a kérdéseket és válaszokat, amik a weboldal és webshop használata során és rendelések kapcsán a leggyakrabban elő szoktak kerülni.

 

A vásárláshoz feltétlenül szükséges regisztrálnom?

Nem szükséges, de ajánlott, hiszen vásárlói fiókot létrehozva és onnan vásárolva van lehetőséged arra, hogy VIP taggá válj, és élvezd a hűségeddel járó kedvezményeket (kedvezőbb árak, hűségpontok, stb.). Erről bővebb információt itt találsz: https://www.best4pets.hu/vip-tagsag

Cégként vásárolok, így szeretném a számlát kérni, kell-e adószámot megadnom a rendelésnél?

Igen, szükséges, kérjük, hogy töltsd ki ezt a rubrikát is a rendelésnél.

Nem a számlázási címre szeretném kérni a csomagot, van erre lehetőségem?

Természetesen van. Meg tudod adni külön a számlázási és szállítási címedet, illetve tudod GLS csomagpontra is kérni a csomagodat. A rendelés folyamán a szállítási mód kiválasztásánál döntheted el, hogy házhozszállítást kérsz-e vagy GLS csomagpontra kéred a csomagodat.  

A kapott kuponkódot hogyan tudom használni?

A rendelés végén, a fizetésnél, a „Kupon megadása” rubrikába írd be a kapott kuponkódot, majd kattints a „Beváltás”-ra, és kész is.

Nem sikerült a bankkártyás Barionos fizetés, mit csináljak?

Ebben az esetben kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@best4pets.hu e-mail címen vagy a +36 30 697 1676 telefonszámon hétköznap 8.00 és 16.00 óra között. Egyeztetés után választhatsz másik fizetési módot is (banki előre utalás, utánvét) vagy ha szeretnéd, törölhetjük is a rendelésedet.

A Banki átutalás (előre utalás) fizetési módot választottam, mi a teendőm?

Kérjük, hogy a lehető leghamarabb utald át a rendelésed ellenértékét a rendelés visszaigazolásáról szóló e-mailben szereplő számlaszámunkra, mert csak az összeg beérkezése után tudjuk elküldeni, amit rendeltél tőlünk.

Hol fűzhetek megjegyzést a rendelésemhez?

A „Rendelés összegzése” oldalon tudsz megjegyzést írni nekünk vagy a GLS futárszolgálatnak például a kiszállítással kapcsolatban.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről.

Ebben az esetben kérünk, hogy ellenőrizd a levélszemét (spam) mappát az e-mail fiókodban. Érdemes a levelező rendszeredet úgy beállítanod. hogy az eszter.korompai@best4pets.hu e-mail címről érkező leveleket ne tekintse levélszemétnek. Ha ott sem találod a visszaigazoló e-mailt, akkor kérünk, hogy ellenőrizd, hogy a rendelésnél helyes e-mail címet adtál-e meg. Ha minden stimmel, akkor kérünk, hogy írj nekünk az info@best4pets.hu e-mail címre.

Hogyan lehetek VIP tag?

Ha regisztrált vásárlóként (azaz a vásárlói fiókodba belépve), a rendeléseid összértéke egy éven belül meghaladja az 50 ezer forintot. Amint átléped ezt az összeghatárt, 24 órán belül rendszerünk automatikus üzenetet küld Neked a VIP tagságodról. A VIP tagságról és az azzal járó kedvezményekről (kedvezőbb árak, hűségpontok, stb.) minden információt itt találsz: https://www.best4pets.hu/vip-tagsag.

VIP tag vagyok, hol látom a kedvezményes VIP árakat?

Ha már VIP tag vagy, akkor a vásárlói fiókodba bejelentkezve a VIP árakat látod, a rendelésednél is ezek az árak szerepelnek. A normál és VIP árakat úgy tudod összehasonlítani, ha megnyitod a www.best4pets.hu oldalt úgy, hogy nem vagy bejelentkezve a fiókodba és a keresett termékre kattintasz, majd megnézed ugyanazt a termék árát a fiókodba belépve is. A VIP tagság a legtöbb esetben 3-10% árkedvezményt jelent, illetve minden rendelésed után hűségpontokat írunk jóvá.

VIP tag vagyok, de nem a VIP árakon kaptam meg a rendelésemet, mi történt?

Miután a rendszerünk automatikusan működik, ez úgy fordulhatott elő, hogy nem a fiókodba belépve adtad le a rendelésedet, így a rendszer természetesen nem azonosíthatott VIP vásárlóként. Ezért kérjük, hogy mindig a vásárlói fiókodba belépve add le a rendelésedet.

Ismerem a csomagszámomat, hol van a csomagom?

A GLS által adott csomagszám alapján ezen az oldalon tudod rendelésedet nyomon követni: https://online.gls-hungary.com/index.php?

A csomagszámot, a kézbesítés várható időpontját és a futár elérhetőségeit a rendeléskor megadott e-mail címre is elküldi a GLS futárszolgálat, így tudtok egyeztetni velük például a kiszállítás időpontjáról.

Sérülten kaptam meg, amit megrendeltem, mit tehetek?

Nagyon fontos, hogy ha a csomag kívülről is láthatóan sérült, vetess fel erről jegyzőkönyvet a futárral, mert mi csak ebben az esetben tudunk intézkedni. Onnantól, hogy a csomagokat átveszi a futárszolgálat, ők felelnek azért, hogy a megrendelt termékek épségben megérkezzenek hozzátok. Így akár sérült kívülről a csomag, akár ép, de a termék sérült, a sérült csomagolásról és a sérült termékről csináljatok részletes fénykép és/vagy videó felvételeket, és juttassátok el nekünk az info@best4pets.hu e-mail címre. Köszönjük! Mi Veletek egyeztetve mindent megteszünk az így kialakult helyzet megnyugtató rendezéséért.

Nem érkezett meg a rendelésem, hol van a csomagom?

A GLS által adott csomagszám alapján ezen az oldalon tudod rendelésedet nyomon követni: https://online.gls-hungary.com/index.php?

Azután, hogy a futárszolgálat átvette a csomagokat, ők felelnek értük, ezért először náluk érdemes érdeklődni az e-mailben kapott elérhetőségeken vagy a GLS központi számain. Ha nem tudnak segíteni, akkor természetesen mi is mindent megteszünk, hogy a megrendelt termékek megkerüljenek, ehhez kérjük, hogy vegyétek fel velünk a kapcsolatot az info@best4pets.hu e-mail címen vagy a +36 30 697 1676 telefonszámon hétköznap 8.00 és 16.00 óra között.

Rossz lett a választott méret, mi a teendő?

Kérjük, hogy ezt jelezd nekünk az info@best4pets.hu e-mail címen. A nem jó méretű termék cseréjére vagy árának visszautalására vagy levásárlására akkor van lehetőség, ha azt postai úton visszajuttatod nekünk eredeti, új állapotában, a címkékkel együtt, csomagolt termék esetén pedig az eredeti csomagolással együtt.